Uutiskirje
4.1.2017
Yritystarina
4.1.2017
 

 

Asiakastarina

Tiesitkö, että asiakkaat luottavat toisten asiakkaiden suositteluihin enemmän kuin yrityksen tekemään markkinointiin ja mainontaan? Tyytyväiset asiakkaat ovatkin parasta markkinointia yritykselle, joten suosittelemme lämpimästi hyödyntämään asiakkaiden kokemuksia ja tarinoita viestinnässä.

Asiakkaat suosittelevat tuotteita ja palveluita toisilleen perinteisesti puskaradion kautta, mutta aidot asiakastarinat tuovat uskottavuutta myös yrityksen nettisivuilla. Kysy asiakkailtasi rohkeasti käyttökokemuksia tuotteista ja palveluista. Voit hyödyntää asiakaskertomuksia referenssinä yrityksen nettisivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Suosittelut voivat olla esimerkiksi lyhyitä parin lauseen mittaisia kokemuksia tai pidempiä asiaan paremmin paneutuvia kertomuksia, kuten blogikirjoituksia.

Saat meiltä apua sekä lyhyiden että pidempien asiakaskokemusten ja -tarinoiden tekemiseen. Teemme myös asiakastyytyväisyyskyselyitä, joiden pohjalta koostamme kehitysideoita sekä referenssitarinoita.


 
Palvelu Asiakastarina, asiakasreferenssi, asiakaskokemus
Kuvaus Hyödynnä tyytyväisiä asiakkaita markkinoinnissa. Toteutamme asiakkaista asiakaskertomuksia ja referenssejä, joita voit hyödyntää yrityksen nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Suosittuja toteutuksia ovat lyhyet referenssilauseet sekä pidemmät blogikirjoituksen tyyliset asiakastarinat. Asiakassuositteluita voi ja kannattaa kerätä sekä kuluttaja-asiakkailta että yritysasiakkailta.
Hinta Pyydä tarjous