Yritystarina
4.1.2017
 

 

Nettisivujen tekstisisällöt

Puhuttelevatko nettisivujen tekstit asiakaskuntaasi? Toimivatko sisällöt sisäänheittäjinä nettisivuillesi? Saatko yhteydenottoja ja kauppaa nettisivujesi kautta?

Nettisivut eivät ole vain yrityksen käyntikortti, vaan parhaimmillaan myös oiva yhteydenottojen kerääjä sekä kaupantekoväline. Jotta nettisivukävijä ei käänny eteisessä ympäri, vaan astuu reippaasti kynnyksen yli nettisivuillesi, sisältöjen tulee tarjota vastauksia asiakasta askarruttaviin kysymyksiin ja ohjata sivuilla eteenpäin. Nettisivujen tekstisisältöjen avulla voi näppärästi poistaa ostamisen esteitä tarjoamalla lukijalle auttavaa ja hyödyllistä sisältöä, sekä johdattaa ostopolulla eteenpäin.

Nettisivuilla on hyvä olla tavoite tai tavoitteita. Tavoite voi olla esimerkiksi yhdenottolomakkeen täyttäminen, sähköpostilistalle liittyminen, ostoksen tekeminen, ladattavan sisällön lataaminen, videon katselu, webinaariin ilmoittautuminen, usein kysytyt kysymykset -sivun lukeminen tai jokin muu omaan toimintaan sopiva tavoite.

Jotta sisällöt kolahtavat potentiaalisiin asiakkaisiin ja kävijä täyttää asetetun tavoitteen, asiakkaiden tulee kuitenkin ensin löytää nettisivuillesi. Sisältöjä suunnitellessa huomioidaan hakukoneoptimointi eli se, miten esimerkiksi Google lukee sivujesi sisältöjä ja tarjoaa niitä hakukonetuloksissa tietoa etsiville. Sisältöjä ei kuitenkaan kannata kirjoittaa pelkästään googlebotit silmissä kiiluen – tekstit toimivat parhaiten silloin, kun ne ovat kattavat ja kirjoitettu vastaamaan kohderyhmän kysymyksiin.


 
Palvelu Nettisivujen tekstisisällöt
Kuvaus Tarvitsetko apua nettisivujen sisältöjen kirjoittamisessa, hakukoneystävällisten tekstien luomisessa tai tavoitteiden asettamisessa nettisivuille? Autamme asiakakuntaasi puhuttelevien ja kohderyhmään kolahtavien sisältöjen luomisessa. Kehitämme myös nykyisiä tekstejä yhä paremmaksi ja kerromme, kuinka voit rikastuttaa kokonaisuutta kirjoituksilla ja ohjata asiakasta kohti ostopäätöstä.
Hinta Pyydä tarjous