Lehdistötiedote
4.1.2017
Asiakastarina
4.1.2017
 

 

Uutiskirje, asiakaskirje

Haluatko lähettää kertaluontoisen sähköpostikampanjan asiakkaille tai aloittaa tavoitteellisen sähköpostimarkkinoinnin? Hyödynnätkö uutiskirjettä paremman palvelun takaamiseksi?

Taitavasti tehdyt ja sisällöltään hyödylliset sähköpostit ovat viestin saajalle mieluisia. Kukaan ei kuitenkaan halua saada sähköpostia pyytämättä ja turhaan. Sähköposti, kuten yrityksen muukin markkinointi, on parhaimmillaan vastaanottajan mielestä hyödyllistä tai viihdyttävää. Pidä ohjenuora mielessäsi seuraavaa sähköpostitusta suunnitellessasi, niin onnistut jäämään asiakkaan mieleen.

Autamme sekä kertaluontoisten sähköpostikampanjoiden ja asiakaskirjeiden tekemisessä että jatkuvien kampanjoiden toteutuksessa. Olemassa olevat asiakkaat ostavat todennäköisemmin uudestaan tuotteita ja palveluitasi kuin uudet asiakkaat, joten jatkuvat markkinointipostitukset ovat usein myynnillisesti kannattavia!

Jos et halua ulkoistaa uutiskirjeiden ja asiakaskirjeiden tekemistä, voit tilata meiltä myös käytännönläheisen koulutuksen sähköpostien tekemiseen. Annamme vinkit laadukkaan sähköpostilistan keräämiseen ja ylläpitoon, listan myynnilliseen hyödyntämiseen sekä sparraamme sähköpostin sisältöön liittyvissä yksityiskohdissa. Autamme myös tarvittaessa sähköpostityökalun (MailChimp) käyttöönotossa.


 
Palvelu Uutiskirje, asiakaskirje, markkinointikirje
Kuvaus Aloita hyödyllinen sähköpostimarkkinointi ja -tiedottaminen, tai tehosta olemassa olevaa sähköpostisuunnitelmaasi. Toteutamme yksittäiset sähköpostikampanjat, toimimme kumppanina jatkuvassa tiedottamisessa sekä koulutamme tarpeen mukaan henkilöstön tavoitteellisen sähköpostimarkkinoinnin taitajiksi.
Hinta Pyydä tarjous